![]() |
Im Hotel "zur Kaiserkrone"
Sitzt a klane, blade Nonne und bei ihr am Nebntisch zerteult a Callgirl grod an Fisch. "Verzeihung" sogt die Ordnsfrau, "dass ich so oft zu ihna schau doch der Ring aun ihrer Haund,. i muss scho sagn-ollerhaund!" Daraufhin sogt die Edelnutte: "Den hob i gschenkt kriagt, meine Gute! A Bankdirektor hot man brocht Fia a gonz tolle Liebesnocht,... Glaubnsas ruhig, des is ka Scherz!" Und schliaft daunn eini in an Nerz. Die Nonne woa gonz echauffiert: "Den hat a a Freind spendiert?" Des Callgirl sogt darauf "Ja i schwör! Den hot ma brennt a Regisseur!" Die Nonne mant "i kaunns net fossn!" Sie gengan auße, auf die Strossn. Do steht a Royce und zwoa ganz neich, "Schau" sogt die Kotz "der is vom Scheich! Und nächste Wochn, do verdien i In ana Nocht an Lambourghini" Die Nonne sitzt beim Kerznschein im Kloster in ihrn Kämmerlein, und tuat ihre Unterhosn stopfn, do heat si schon a leises Klopfn. Sie geht zua Tia und flüstert: "Bist dus?" Daunn heats: "Gelobt sei Jesus Christus!" Sie mocht die Tia auf, ziemlich gschwind, dea Pfarrer meint "Moch auf, mein Kind?" Do schreit eam on die Ordnsschwester: "Jetzt moch die Ohren auf, mein Bester: Du brauchst mi net scho wieder bittn. Geh scheißn mit die Mannerschnittn!" |
Haha, geil :D
|
|
Zitat:
Da sieht man mal wieder wie schnell es eig. gehen kann,..... |
bittraport um versetzung angesucht,
mal schaun obs was mit mautern wird !? :) |
Zitat:
Du schöpfst auch immer wirklich alle Möglichkeiten aus, oder?:D |
Zitat:
Den "AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW bist du arm!" schaffst du heute leider nicht mehr, der geht schon an ihn: ![]() |
Zitat:
Sie müssen erst einige Beiträge anderer Benutzer bewertet haben, bevor Sie Berni erneut bewerten können. :D |
Zitat:
aber mautern wär schon klass.. mal schaun - 95% der versetzungen gehn eh ned durch... |
Zitat:
Ich weiss schon, dass ich eine Marschbefreiung krieg ;) By the way, ich war ja heute wieder mal seit langem im Fitness-studio, bissl radl fahrn und beinmuskulatur trainiern damit die knie entlastet werden. Und dann Gewichte heben und sich im Spiegel an sich selbst aufgeilen :D |
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 17:24 Uhr. |